Авторизація|
Олена
Добрый день!
Скажите,если ребенку исполняется 6 лет 16 ноября,его возьмут в школу?
 спасибо заранее за ответ
 и еще вопрос: вот у нас в садике у ребенка по списку 38 детей,спальных мест 24.Скажите по закону  должны открыть еще одну группу?(живем в сельс.местности)Просто нужно обязательное дошкольное воспитание,по списку сейчас 38 детей,но ведь могут прийти дети,которые раньше не ходили в садик.
Профспілка: 1. Відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту" зарахування учнів до загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється, як правило, з 6 років. 2. Наповнюваність груп у дошкільних навчальних закладах становить: для дітей віком до одного року - до 10 осіб; для дітей віком від одного до трьох років - до 15 осіб; для дітей віком від трьох до шести (семи) років - до 20 осіб; різновікові - до 15 осіб; з короткотривалим і цілодобовим перебуванням дітей - до 10 осіб; в оздоровчий період - до 15 осіб. Засновник (власник) може встановлювати меншу наповнюваність груп дітьми у дошкільному навчальному закладі. У дошкільних навчальних закладах, розташованих у селах, селищах, кількість дітей у групах визначається засновником (власником) залежно від демографічної ситуації.
Євген
Доброго ранку!
Скажіть відповідь на таке запитання: "Директор загальноосвітнього навчального закладу комунальної форми власності невмотивовано відмовляє молодіжній громадській організації, яка опікується становлення дітей і молоді та функціонує неподалік школи, в соціальному партнерстві. Чи можливо вплинути на рішення директора, наприклад, збором соціологічної інформації шляхом опросу (анкетування) школярів та їх батьків, що мешкають неподалік від школи?"
Дякую за відповідь
Профспілка: Норми законодавства, що встановлювала б для директора навчального закладу обов'язок укладати угоди про співпрацю з будь-якими організаціями немає.Крім того, примусове залучення учнів (вихованців) закладів до вступу в будь-які об'єднання громадян, громадські, громадсько-політичні, релігійні організації і воєнізовані формування, а також до діяльності в зазначених організаціях, участі в агітаційній роботі та політичних акціях забороняється.
Катерина
Здравствуйте! Огромное спасибо за консультации! У меня такой вопрос : Подскажите пожалуйста на основе каких нормативных документов в школе распределяются функциональные обязанности между директором , и заучем по уч. - восп. и восп. работе? И может ли директор сам "навесить " своим заместителям в функционал ответственность за :технику безопасноти , охрану труда , медико - педагогический контроль и др. не менее ответственные вопросы , а себе оставить только то что не касается таких серьезных проблем!
Профспілка: На жаль, єдиного документу, відповідно до якого здійснюється розподіл обовязків між директором ЗНЗ та його заступниками немає. Їх повноваження передбачаються Статутом ЗНЗ, трудовими договорами (контрактами), посадовими інструкціями тощо. Відповідно до наказу Міністерства освіти України, Міністерства внутрішніх справ України, Головного управління державної пожежної охорони N 348/70 від 30.09.98 "Про затвердження Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України" відповідальність за пожежну безпеку закладів, установ і організацій несуть їх керівники - директори, завідуючі і уповноважені ними особи, які залежно від характеру порушень і наслідків несуть адміністративну, кримінальну чи іншу відповідальність згідно з чинним законодавством.Відповідно до ст. 13 Закону України "Про охорону праці" роботодавець (власник чи уповноважений ним орган) створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання.
Валентина
Чи законно бухгалтері додає зарплату за місяць і премію (грошову винагороду)при цьому вираховуючи величезні податки і чи можна цьому запобігти якимось чином.Дякую.
Профспілка: Доходи фізичних осіб у вигляді заробітної плати оподатковуються відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно з Законом України «Про податок з доходів фізичних осіб» кожен найманий працівник, що отримує дохід у вигляді заробітної плати, якщо її місячний розмір не перевищує суми місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи, що було встановлено на 1 січня звітного податкового року, помноженої на 1,4 та округленої до найближчих 10 гривень, має право на застосування податкової соціальної пільги. На 1 січня 2010 року прожитковий мінімум для працездатної особи становить 869 гривен . Гранична сума доходу дорівнює 869 * 1,4 = 1220 гривень.Отже, право на податкову соціальну пільгу має кожен найманий працівник, якщо його заробітна плата не перевищує 1220 гривень (на 2010 рік). Розмір пільги становить 50% мінімальної заробітної плати, встановленої на перше січня звітного податкового року. Згідно пп. 6.1.2 Закону пільгу у 150% встановлено платнику податку, який:- є самотньою матір’ю або самотнім батьком (опікуном, піклувальником) – у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років;- утримує дитину-інваліда – у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років;- є вдівцем або вдовою;- є особою, віднесеною законом до 1 або 2 категорії осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, включаючи осіб, нагороджених грамотами Президії Верховної Ради УРСР у зв’язку з їх участю в ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;- є учнем, студентом, аспірантом, ординатором, ад’юнктом;- є інвалідом I або II групи, у тому числі з дитинства;- є особою, якій присуджено довічну стипендію як громадянину, що зазнав переслідувань за правозахисну діяльність, включаючи журналістів..Згідно пп. 6.1.3 Закону пільгу у 200% встановлено платнику податку, який є:- особою, що є Героєм України, Героєм Радянського Союзу, Героєм Соціалістичної Праці або повним кавалером ордена Слави чи ордена Трудової Слави;- учасником бойових дій під час Другої світової війни або особою, яка у той час працювала в тилу, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;- колишнім в’язнем концтаборів, гетто та інших місць примусового утримання під час Другої світової війни або особою, визнаною репресованою чи реабілітованою;- особою, яка була насильно вивезена з території колишнього СРСР під час Другої світової війни на територію держав, що перебували у стані війни з колишнім СРСР або були окуповані фашистською Німеччиною та її союзниками;- особою, яка перебувала на блокадній території колишнього Ленінграда (Санкт-Петербург, Російська Федерація) у період з 8 вересня 1941 року по 27 січня 1944 року;- особою, яка має та виховує трьох чи більше дітей віком до 18 років, – у розрахунку на кожну таку дитину.
Злата
Скажіть, будь-ласка, якщо тренер в ДЮСШ є зовнішнішнім сумісником, для обчислення стажу тренера ДЮСШ рахувати фактично відпрацьовані місяці (тобото за вийнятком літніх місяців)чи рахувати незалежно від того цілий навчальний рік без перерви?
Профспілка: 1. Для визначення розміру пенсії за вислугу років, обчислення страхового стажу здійснюється згідно із ст.24 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”:До 01.01.2004 р. страховий стаж обчислюється на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло раніше, тобто згідно із записами, проведеними в трудовій книжці працівника освіти, а при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, відповідно до Порядку підтвердження наявного трудового стажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 р. № 637.Після 01.01.2004 р. страховий стаж обчислюється за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. У випадку, якщо сума сплачених за відповідний місяць страхових внесків є меншою, ніж мінімальний страховий внесок, і працівником освіти не було здійснено доплату, щоб загальна сума сплачених коштів за відповідний місяць була не менше, ніж мінімальний страховий внесок, до страхового стажу зараховується період пропорційний сплаченим страховим внескам.2. Для визначення права на пенсію за вислугу років спеціальний стаж роботи як до 01.01.2004 р. так і після цієї дати обчислюється згідно з записами , проведеними в трудовій книжці працівника освіти, а при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, відповідно до Порядку підтвердження наявного трудового стажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 р. № 637 (ст. 62 Закону України „Про пенсійне забезпечення”). 3. Для призначення надбавки за вислугу років час роботи у спортивних школах усіх типів на посадах керівників, їх заступників з основного виду діяльності, тренерів-викладачів, тренерів-методистів, інструкторів-методистів, акомпаніаторів та на посадах тренерів-викладачів спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю, тим науково-педагогічним рацівникам, що працюють за профілем у вищих навчальних закладах III-IV рівня акредитації, керівників фізичного виховання, викладачів фізкультури вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації та професійно-технічних навчальних закладів, учителів фізкультури, керівників гуртків, секцій, студій та інших форм гурткової роботи, які працюють за профілем у загальноосвітніх навчальних закладах, і педагогічних працівників, які працюють за профілем у позашкільних та дошкільних навчальних закладах.
Ольга
Працюю вчителем математики, маю 9 годин. Чи можу я перейти на основну посаду соціального педагога, якщо за фахом я тільки математик. Дякую.
Профспілка: Згідно зі ст. 24 Закону України "Про загальну середню освіту" педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту. Тому для переходу на посаду соціального педагога Вам необхідно мати відповідну педагогічну освіту.
Ганна
Добрий день! Підскажіть будь ласка, як часто вчитель - логопед повинен проводити районні методобєднання та семінари практикуми. Яка настанова чи наказ урегульовує це питання? заздалегідь вдячна Вам за відповідь.
Профспілка: Чинним законодавством не визначено порядок та періодичність проведення засідань методичних об'єднань та семінарів практикумів учителів-логопедів. Тому для їх проведення слід керуватися наказами та розпорядженнями міських та районних органів управління освітою.
Сергій Чи може соціальний педагог на 0,75 ставки і 13,5 годин(укр. мови) бути класним керівником.
Профспілка: Соціальний педагог може бути класним керівником.
Іван Роз'ясніть, будьласка, про нрахування оплати за шкідливість вчителям трудового навчання у розмір 12%. Які для цього необхідні документи? Спасибі
Профспілка: Доплати за несприятливі умови праці встановлюються за результатами атестації робочих місць або оцінки умов праці особам, безпосередньо зайнятим на роботах, передбачених Переліком (додаток № 2 до Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2007-2009 роки), і нараховуються за час фактичної зайнятості працівників на таких робочих місцях або в таких умовах праці, яка здійснюється відповідно до діючого законодавства про охорону праці.При наступній раціоналізації робочих місць і поліпшенні умов праці доплати зменшуються або відміняються повністю.На роботах з важкими і шкідливими умовами праці доплати встановлюються до 12 відсотків посадового окладу /ставки/, а на роботах з особливо важкими і особливо шкідливими умовами праці - до 24 відсотків посадового окладу /ставки/.Атестація робочих місць або оцінка умов праці в установах і організаціях здійснюється атестаційною комісією, яка створюється наказом керівника за погодженням з профспілковим комітетом з числа найбільш кваліфікованих працівників, представників профспілкового комітету, служби охорони праці установи і організації.Атестаційну комісію очолює керівник або його заступник. Для роботи членами атестаційної комісії можуть залучатись спеціалісти інших служб і організацій.На підставі висновків атестаційної комісії керівник установи, організації за погодженням з профспілковим комітетом затверджує перелік конкретних робіт, на яких встановлюється доплата за несприятливі умови праці і розміри доплат за видами робіт.Конкретні розміри доплат та тривалість їх виплати встановлюються наказом по установі, організації. Додаток № 2 до Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2007-2009 роки ПЕРЕЛІК робіт з важкими і шкідливими умовами праці, при виконанні яких здійснюється підвищена оплата I. Види робіт з важкими і шкідливими умовами праці, на яких встановлюються доплати в розмірі до 12 відсотків.1.1. Роботи, пов'язані з аналізом, синтезом, переробкою, фасуванням, розливанням, вантжно-розвантажувальними та іншими операціями з використанням шкідливих хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.2. Проведення робіт на мікроскопах з ультрафіолетовими джерелами світла. 1.3. Дослідження, виготовлення спецсплавів тугоплавких порошків карбідів, силіцидів, боридів, фосфидів та інших виробів на основі рідккх металів. 1.4. Відбір проб гарячих газів, гарячих розплавлених металів та інших хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.5. Виготовлення, вулканізація еластомірних і латексних композицій, робота з клеями, адгезейними сполуками, смолами і гумами з використанням хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.6. Робота по коксуванню нафтових залишків каталітичного крекінгу, перегін кам'яновугільних смол і пісків.1.7. Рсботи, пов'язані з використанням матеріалів, які пилять (вміщують кремнезем, силікати та інші аналогічні матеріали) і відповідають 2-4 класам небезпечності.1.8.Синтез нових сполук з використанням токсичних речовин 2-4 класів небезпечності.1.9. Роботи по виготовленню і дослідженню емальованих виробів, надпровідної кераміки та напівпровідникових матеріалів з використанням шкідливих хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.10. Роботи, пов'язані з високотемпературною обробкою матеріалів з використанням хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.11. Експлуатація та ремонт обладнання, пов'язаного з використанням хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.12. Пресування і лиття виробів з пластмас на основі хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.13. Виготовлення лаків і фарб, лакофарбового пошиття, що містять хімічні речовини 2-4 класів небезпечності.1.14. Аварійно-відбудовні роботи по обслуговуванню зовнішніх каналізаційних мереж.1.15. Буріння шпурів механізованим інструментом.1.16. Вулканізаційні роботи (при ремонті аглострічок при виконанні науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт з використанням процесу вулканізації).1.17. Водолазні роботи при занурюванні на глибину до 5 метрів.1.18. Роботи по гашенню вапна, у тому числі експериментальні, що виконуються поза приміщенням.1.19. Гранітні (каменотесні, облицьовувальні, полірувальні) роботи при обробці граніту, мармуру, черепашнику та інших органічних і неорганічних матеріалів.1.20. Заготівля і встановлення арматури (сітки, каркасу) у конструкції і споруді вручну.1.21. Кислотривкі, виніпластові і гумувальні роботи, а також роботи з використанням сирого феоліту і азбовінілу.1.22. Малярні роботи з використанням асфальтового, кузбаського і пічного лаків у закритих приміщаннях з використанням нітрофарб і лаків, алкідних, пентафтальних і ПХВ фарб, використанням хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.23. Нанесення за допомогою пістолетів та вудок вогнезахисного покриття на металоконструкції з використанням сполуки, що містить вінілацетат, меламіносечовиноформальдегідні смоли, поліфосфат амонію, азбест (ВПМ-2) та інші шкідливі хімічні речовини, віднесені до 2-4 класів небезпечності.1.24. Нанесення на поверхні штукатурного розчину вручну, затирання поверхні вручну.1.25. Облицьовувальні роботи з використанням ксилолітової маси, епоксидних та інших синтетичних смол, що містять шкідливі хімічні речовини 2-4 класів небезпечності, а також мастик на бітумній та асфальтовій основі.1.26. Обробка деревини і повсті антисептиками і вогнезахисними матеріалами, а також їх виготовлення.1.27. Пробивання вручну і механізованим інструментом отворів (борізд, фрамуг) у кам'яних конструкціях, розламування вручну кам'яних конструкцій на складних і цементних розчинах.1.28. Розробка і виготовлення дослідних зразків нових будівельних матеріалів і напівфабрикатів з використанням шкідливих хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.29. Розробка вручну грунту III групи з використанням ломів, кирок, а також грунтів усіх груп з використанням пневмоінструменту.1.30. Укладання паркетних, плиточних, лінолеумових підлог на гарячій мастиці і бітумі, гумових клеях і мастиках, виготовлених на основі синтетичних смол та хімичних розчинників, віднесених до 2-4 класів небезпечності.1.31. Ущільнення грунтів і щебнево-гравійних підвалин вручну і пневмоінструментом.1.32. Видавлювання тонкостінних виробів вручну і за допомогою дерев'яних патронів.1.33. Гнуття листів із сталі, алюмінієвих-сплавів будь-якої товщини і форм на пресах, верстатах і вальцях для гнуття в холодному стані.1.34. Виготовлення форм на формувальній машині, формування вручну на моделях і шаблонах в опоках або в грунті відливок; формування вручну або на машинах оболонкових напівформ і стержнів; виготовлення вручну форм за моделями, що виплавляються; відливання або формування виробів радіокераміки; формування селенових елементів.1.35. Випробовування апаратури і виробів безпосередньо в камерах, працюючих при низьких і високих температурах (- 40°С і нижче, + 40°С і більше) і в барокамерах.1.36. Випробовування самохідних гусеничних і колісних установок, важких гусеничних тракторів класу 3 тонни тяги і більше.1.37. Кування штабиків тугоплавких металів.1.38. Наплавлення пластмаси на металеві деталі методом вихрового напорошення.1.39. Обслуговування і ремонт ацетиленових установок, газогенераторів.1.40. Обслуговування холодильних установок, працюючих на аміаку, хлорі та інших холодоагентів на основі хімічних речовин 2 - 4 класів небезпечності.1.41. Обробка металу різанням на металообробних верстатах з одночасним підігріванням виробів плазмою і лазером.1.42. Паяння і зварювання детелей з вініпласту.1.43. Полірування виробів на повстових, бязевих та інших кругах, а також на наждачних полотнах.1.44. Ручне кування і штампування гарячого металу на молотах, пресах, кувальних машинах; гаряче штампування кріпильних виробів.1.45. Свердлування пневмо інструментом.1.46. Термічна обробка в ваннах і печах.1.47. Вальцювання гарячого металу.1.48. Ведення процесу прокатки гарячого металу.1.49. Волочіння дроту на верстатах волочіння.1.50. Нагрівання в печах заготовок і зливок чорних та кольорових металів і сплавів.1.51. Управління плавильними печами з пультів.1.52. Управління станом гарячої прокатки з поста.1.53. Плавлення кольорових металів і сплавів.1.54. Лиття металів і сплавів.1.55. Обробка різанням свинцево-олов'яних сплавів і графіту. 1.56. Заточування інструменту абразивними кругами сухим способом.1.57. Шліфування виробів з використанням абразивних полотен і кругів сухим способом.1.58. Гальванічні покриття, фосфатування, електрополірування виробів у відкритих ваннах, їх душування, а також ремонт і очистка ванн. 1.59. Виробництво алмазів, надтвердих матеріалів і інструментів з них.1.60. Очистка поверхонь з використанням гідропіскострумних апаратів.1.61. Гнуття дерев'яних деталей вручну.1.62. Обслуговування технологічних печей, що працюють на твердому і рідкому паливі. 1.63. Обслуговування рубальних машин при переробці балансів, дров, осмолу, відходів лісопилення і фанерного виробництва на технологічну тріску.1.64. Миття фільтрополотен, сіток, меблевої фурнітури, зворотної тари з використанням розчинників, що містять бензин, ацетон та інші шкідливі речовини 2-4 класів небезпечності.1.65. Заточування пил, ножів та іншого інструменту абразивними кругами сухим способом.1.66. Сушіння набивальних матеріалів у сушильнях різного типу.1.67. Сортування і складання деревностружкових плит, деревноволокнистих і ламінованих плит, шпал, а також пиломатеріалів на лісових біржах і біржах пиломатеріалів.1.б8. Чищення змішувальних барабанів та ємкостей від смоли вручну або за допомогою механічного інструменту з використанням розчинників, що містять шкідливі хімічні речовини 2-4 класів небезпечності.1.69. Обслуговування технологічних топок сушильних агрегатів і термомасляних котлів з температурою нагрівання більше 200°С у виробництві деревностружових і ламінованих плит.1.70. Розпилювання, розрізання колод, кряжів, брусків, та інших лісоматеріалів, торцювання пиломатерілів в лісопильному потоці.1.71. Обслуговування і заправлення лаконагнітальних установок, роздача лаків, фарб, що містять шкідливі хімічні речовини 2-4 класів небезпечності.1.72. Виробництво пінополіуретанових виробів з компонентів А і Б для виготовлення м'яких елементів меблів.1.73. Підготовка набивальних матеріалів, розщеплювання вати, волоса, мочала вручну і зварювання поліуретанового поропласту.1.74. Обслуговування бункерів сухої стружки у виробництві деревностружкових плит.1.75. Дозування подачі в змішувальний апарат, ведення процесу обсмолювання стружки, тріски, кришки, костриці, виготовлення компонентів у виробництві деревостружкових і костричних плит з використанням синтетичних смол, що містять фенол, карбамід, формальдегід та інші шкідливі хімічні речовини, а також цементно-стружковоі маси з використанням хлористого кальцію.1.76. Виготовлення, використання і транспортування синтетичних клеїв, фарб і лаків на основі шкідливих хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.77. Просочування антисептиками та іншими хімічними речовинами 2-4 класів небезпечності і механічна обробка виробів і деталей з деревини.1.78. Здійснення процесу обсмолювання стружки, тріски, кришки, костриці та інших з використанням шкідливих хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.79. Здійснення процесів формування, підпресування деревностружкових плит з використанням шкідливих хімічних речовин 2-4 класів небезпечності.1.80. Прогрів у полі струмів високої частоти стружкового покриття, обсмоленого синтетичними смолами, що містять фенол, формальдегід, карбамід та інші шкідливі хімічні речовини.1.81. Ведення процесу транспортування і складання цементно-стружкової маси на піддони або в форми.1.82. Робота у відділеннях реаніматології, анестезіології.1.83. Робота в клініко-діагностичних лабораторіях /аналіз калу, сечі, мокротиння і таке інше/.1.84. .Робота у стаціонарах, відділеннях і кабінетах з туберкульозними та інфекційними хворими, у тому числі робота з гнійною інфекцією та інфікованим матеріалом.1.85. Робота з живими культурами.1.86. Робота в шкірно-венерологічних стаціонарах, кабінетах /взяття і аналіз біологічного матеріалу/.1.87. Робота у нейрохірургічних відділеннях.1.88. Робота в установах для лікування дітей з ураженням центральної нервової системи, порушенням опорно-рухового апарату, опіками та спинальними хворобами.1.89. Робота з генетично конструйованими і нововиділеними (неідентифікованими) мікроорганізмами. 1.90. .Робота з планування рекомбінантних ДНК.1.91. Роботи з виділенням летючих сполук свинцю і олова, у тому числі ремонт паливної апаратури, що працює на етилованому бензині, заправка етилованим бензином на колонках без дистанційного управління, паяння радіаторів автомобілів.1.92. Зарядження акумуляторів.1.93. Ремонт автомобілів, що використовуються для перевезення нечистот.1.94. Очищення, обмивання рухомого складу виробів, деталей і вузлів від бруду, іржі, окалини, старої фарби і таке інше вручну, механізованим і механічним способами.1.95. Правильні роботи вручну при ремонті кузовів та інших деталей автомобілів з використанням абразивних кругів.1.96. Роботи з підготовки форм високого друку і друкування на печатних машинах усіх видів.1.97. Правлення, верстання і монтаж негативів і діапозитивів.1.98. Роботи з травлення кліше і форм глибокого друку.1.99. Роботи з виготовлення негативів і діапозитивів, комплексного виготовлення штрихових растрових кліше.1.100. Роботи з виготовлення, обробки копій і друкарських форм для всіх видів друку.1.101. Роботи для одержання пробних відбитків з форм плоского друку, друкування малотиражних робіт.1.102. Роботи з типографським сплавом.1.103. Роботи з фальцювання віддрукованої продукції.1.104. Репрографічні роботи на світлокопіювальних машинах, діазокопіювальних машинах та інших розмножувальних апаратах.1.105. Нанесення плівкового покриття, проведення процесів очищення і травлення напівпровідникових і керамічних матеріалів і пластин.1.106. Дифузія домішок в напівпровідникові матеріали з використанням твердих, рідких і газоподібних дифузантів.1.107. Формування міжшарної ізоляції і одержання малюнка плат.1.108. Напорошення одношарних та багатошарних плівкових структур.1.109. Паяння деталей та виробі в /припій олов'яно-свинцевий, кадмієвий, індієвий/.1.110. Обробка кольорових кінофотоматеріалів аерофотозйомки і космічної зйомки, а також роботи, пов'язані з великим напруженням і перевтомленням зору, з складання загальногеографічних, топографічних і всіх видів тематичних планів і карт.1.111.Робота, безпосередньо пов’язана з встановленням оптимальних параметрів ультразвукових перетворювачів.1.112. Робота, безпосередньо пов'язана з вимірюванням повітряного шуму і вібрацій.1.113. Робота на аеродинамічних трубах.1.114. Робота, безпосередньо пов'язана з випробуванням двигунів, аеродинамічних гвинтів, спецтехніки на стендах, полігонах і аеродромах.1.115. Підготовка до випробувань, випробування, експлуатація двигунів та їх агрегатів і вузлів на стендах у закритих приміщеннях.1.116. Заправляння і нейтралізація лужних металів на енерго-вакуумних стендах і установках .1.117. Випробування гідроагрегатів і вузлів літальних апаратів з використанням токсичних мастил.1.118. Випробування спецвиробів з використанням палива у вигляді сполук гідразину АТ, АК та інших токсичних компонентів палива.1.119. Експлуатація, обслуговування та ремонт прискорювачів плазмових двигунів і енергоустановок, в яких робочим тілом служать лужні метали.1.120. Обслуговування енергетичного обладнання і автоматики теплових електростанцій у цехах /дільницях /: котельних, турбінних, паливоподачі.1.121. Обслуговування засобів вимірювання, елементів систем контролю і управління /автоматичних пристроїв і регуляторів, пристроїв технологічного захисту і автоматики в цехах, дільницях блокування сигналізації і таке інше/ в цехах /дільницях /: котельних, турбінних, паливоподачі.1.122. Ремонт електроенергетичного обладнання, пристроїв автоматики і засобів вимірювання на діючому обладнанні апаратури релейного захисту і автоматики в цехах /дільницях /: котельних, турбінних, паливоподачі.1.123. Перемикання в теплових системах, контроль за діючим обладнанням шляхом обходу в цехах /дільницях /: котельних, турбінних, паливоподачі.1.124 Чищення котлів у холодному стані.1.125. Обмуровування котлів у гарячому стані.1.126. Прибирання зовнішніх поверхонь обладнання, підлог, майданчиків обслуговування в цехах /дільницях /: котельних, турбінних, паливоподачі.1.127. Обслуговування підземних теплопроводів і споруд теплових мереж, теплофікаційних вводів.1.128. Ремонт теплопроводів і споруд теплових мереж.1.129. Обшивання термоізоляції котлів і теплопроводів на теплових електростанціях і в теплових мережах.1.130. Обслуговування теплових бойлерних установок в цехах /дільницях/: котельних, турбінних.1.131. Роботи на установках ВЧ, УВЧ, СВЧ.1.132. Роботи з постійним магнітним полем: роботи, пов'язані з постійними магнітами або з постійними електромагнітами /електромагніти, соленоїди, таке інше/, з напругою магнітного поля 100 Е і більше.1.133. Роботи в електричному полі напругою 20 кВ/м і більше.1.134. Роботи у високовольтному електричному полі промислової частоти 50 Гц з напругою поля 5 кВ/м і більше.1.135. Роботи, пов'язані з переробкою різних видів сировини, виробленням текстильних, трикотажних і нетканих матеріалів, обробкою і фарбуванням цих видів сировини і матеріалів.1.136. Роботи, пов'язані з переробкою, виробленням, фарбуванням взуттєвих, шкіргалантерейних, лимарно-сідельних, валяльно-повстяних, дубільно-екстрактових, хутряних, шкіряних і шкірсировинних матеріалів. Введення нових технологічних процесів та випуск готової продукції.1.137. Відкриті гірничі роботи.1.138. Склодувні і кварцедувні роботи.1.139. Слюсарні та інші роботи з обробки оргскла і пластмас.1.140. Газозварювальні, газорізальні і електрозварювальні роботи, здійснювані у приміщеннях.1.141. Підривні роботи, випробування, транспортування, зберігання вибухових речовин та виготовлення виробів з них.1.142. Роботи з використанням отрутохімікатів.1.143. Роботи, здійснювані у тропічних та субтропічних оранжереях, а також у теплицях, в умовах підвищеної температури і вологості.1.144. Роботи з розшифрування стенограм і записів магнітних полів.1.145. Проведення дослідних робіт з шовковичним шовкопрядом.1.146. Ремонт і очищення вентиляційних систем.1.147. Роботи, пов'язані з чищенням вигрібних ям, сміттєвих ящиків і каналізаційних колодязів, проведенням їх дезинфекції.1.148. Вивезення сміття і нечистот.1.149. Догляд за тваринами /чищення, миття і прибирання гною/.1.150. Роботи, пов'язані з топленням шуруванням, очищенням печей від золи і шлаку.1.151. Прання, сушіння і прасування спецодягу.1.152. Роботи біля гарячих плит, електрожарових шаф, кондитерських і паро-масляних печей та інших апаратів для смаження і випікання.1.153. Вантажно-розвантажувальні роботи, виконувані вручну.1.154. Роботи, пов'язані з розчиненням, обтинанням м' яса, риби, нарізанням і чищенням цибулі, обсмалюванням птиці.1.155. Роботи, пов'язані з миттям посуду, тари і технологічного обладнання вручну із застосуванням кислот, лугу і інших хімічних речовин.1.156. Роботи з прання білизни вручну з використанням миючих і дезинфікуючих засобів. 1.157. Роботи по догляду за дітьми за відсутності водопроводу, каналізації, з організації режиму харчування за відсутності засобів малої механізації.1.158. Всі види робіт, виконувані у навчально-виховних установах при переведенні їх на особливий санітарно-епідеміологічний режим роботи.1.159. Роботи з хлорування води, з виготовленням дезинфікуючих розчинів, а також з їх використанням.1.160. Роботи, виконувані для захисту лісів від шкідників і хвороб з використанням отрутохімікатів, а також від бур'янів і небажаної деревної і трав'яної рослинності із застосуванням гербіцидів і арборицидів.1.161. Роботи з використанням хімічних реактивів, а також з їх збереженням /складуванням/.1.162. Роботи на типографних і лінотипних машинах.1.163. Обслуговування котельних установок, що працють на вугіллі і мазуті, каналізаційних колодязів і мереж.1.164. Робота за дісплеями ЕОМ.1.165. Роботи, здійснювані з морських підвалин і морських естакад.1.166. Розвідування родовищ корисних копалин, розташованих у морі.1.168. Робота на гусеничних тракторах та особливо складній техніці.1.169. Робота, пов'язана з навчанням операторів особливо складних тваринницьких комплексів.1.170. Робота на вантажних автомобілях на відкритих гірничих та розкривних роботах.1.171. Видобування руди, нерудних матеріалів, сировини, флюсів та закладних матеріалів.1.172. Вивезення деревини на лісозаготовках.1.173. Перевезення сажі, гіпсового каменя, вибухових та радіаційних речовин.1.174. Таксидермічні роботи.1.175. Лакофарбові роботи, полірування меблів та підлоги.1.176. Робота з епоксидною смолою.1.177. Радіомонтажні роботи із застосуванням каніфолі та хлорного заліза.1.178. Робота на деревообробних верстатах.1.179. Забезпечення і проведення ванять у критих плавальних басейнах.1.180. Контроль за безпекою виконання робіт, передбачених у розділі І.1.181. Прибирання приміщень, де виконуються роботи, передбачені у розділі І.1.182. Роботи на діючих експериментальних високовольтних установках з напругою понад 1000 В.1.183. Роботи на висоті І,5 м і більше над поверхнею землі /підлоги/.
Івана

Прошу відповісти: Я працюю у вузі 3-4 рівня акредитайії, за яким розрядом повинна нараховуватись зарплатня провідного концертмейстера та яка різниця зарплатні з концертмейстером?

Профспілка: Тарифні розряди провідних концертмейстрів та концертмейстрів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації (факультетів, відділень) з підготовки працівників мистецтв, учителів музики і співів установлюються відповідно на рівні тарифних розрядів, передбачених для старшого викладача і викладача. Тарифний розряд старшого викладача - 17, викладача - 16. Посадові оклади відповідно становлять станом на 08.10.2010 року - 1758 та 1635 грн.
Мирослава

 

Підкажіть, будь ласка, чи має право заступник директора загальноосвітньої школи, який має 0,5 ставки завуча та 18 годин педнавантаження, бути класним керівником? Дякую.

Профспілка: Згідно з пунктом 2.2 Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.09.2000 р. № 434, обов'язки класного керівника покладаються на педагогічного працівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, який має педагогічну освіту або відповідну професійну освіту та професійно-педагогічну підготовку, здійснює педагогічну діяльність, фізичний та психічний стан здоров'я якого дозволяє виконувати ці обов'язки, або на досвідченого майстра виробничого навчання директором навчального за їх згодою директором навчального закладу.Водночас, згідно з п. 36 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 р. N 102, вчителям, викладачам, старшим викладачам, майстрам виробничого навчання та іншим педагогічним працівникам (крім керівних) загальноосвітніх навчальних закладів, вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладів провадиться додаткова оплата за класне керівництво. Таким чином, керівний працівник навчального закладу може бути класним керівником, однак доплата за класне керівництво йому всановлюватись не буде.
Катерина Добрый день ! Подскажите пожайлуста ответы на очень актуальные для администрации школы вопросы : у нас в школе работает уже несколько лет учителем информатики человек без педагогического образования , в 2009 году область атестовала его на 2 категорию. Нужно ли нам заключать с ним контракт каждый год ? ( и ка это делать? если нужно) Имеет ли он право вообще преподавать в школе? Какими нормативными документами нам стоит руководствоваться при рассмотрении этого вопроса? Может ли он внеочередно претендовать на 1 категорию? Какой пакет документов нужно иметь администрации школы на такого учителя при соответствующей проверке?
Профспілка: Відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти україни від 20.08.1993 року №310 педагогічним працівникам, які не мають відповідної фахової освіти й прийняті на роботу в навчальні заклади до 1996 р. (набуття чинності Законом України "Про освіту" ( 1060-12 ) в редакції від 23 березня 1996 р.) та володіють достатнім практичним досвідом роботи, якісно і в повному обсязі виконують свої посадові обов'язки, за умови проходження відповідного підвищення кваліфікації (для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів з предмета викладання) за рішенням атестаційної комісії при Міністерстві освіти Автономної Республіки Крим, управліннях освіти обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, а також при відповідних центральних органах управління навчальними закладами, як виняток, може присвоюватись кваліфікаційна категорія: вища - за наявності стажу роботи на займаній посаді не менше 8 років; перша - 6 років; друга - 5 років. З уведенням у дію нової редакції Закону України "Про освіту" даний пункт Положення поширюється лише на працівників, запрошених у навчальні заклади для викладання курсів або предметів, з яких не готувалися або не готуються фахівці у вищих педагогічних навчальних закладах. Педагогічним працівником згідно з Законом України "Про освіту" може бути особа з вищою відповідною освітою.Переукладати з працівниками кожного року трудові договори необов'язково. Крім того, укладення з працівником строкового трудового договору допускається лише за його згодою.
Тетяна Чи може заступник з виховної роботи на 0,5 ставки і навчальн. навантаженні 16 год.(укр.,зарубіжна, худ. культура) бути класним керівником.
Профспілка: Заступник з виховної роботи може бути класним керівником, однак доплата за класне керівництво керівним працівникам не здійснюється. Якщо ж працівник працює на посаді вчителя та за сумісництвом чи суміщенням виконує обов'язки директора і йому становлено класне кервіництво, доплата за нього нараховується на ставку вчителя.
Ірина Доброго дня! Прошу консультації. У школі розрахувався заступник директора з виховної роботи. Цього ніхто не знав. В той же день заступника було призначено. Ним став вчитель із стажем роботи 2 роки, та кваліфікаційною категорією "спеціаліст". Колектив школи вважає цю людину нетактовною, без будь якої моралі та етики. Але на цю посаду призначають, а не обирають, сказала завідувач міськво.Чи правомірні дії адміністрації, якщо ні, то як документально можна це підтвердити?. У школі 65 педагогів, із них 37 мають вищу категорію, 19 звання методиста, та нікому не було запропоновано вакантне місце.
Профспілка: Відповідно до ст. 26 Закону України "Про загальну середню освіту" призначення на посаду та звільнення з посади заступників керівника та інших педагогічних працівників державного та комунального загально-освітнього навчального закладу здійснюється відповідним органом управління освітою за поданням керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Роман Де можна прочитати про положення про типові штати методичного центру відділу освіти? 
Профспілка: Положенням про районний (міський) методичний кабінет (центр), затвердженим наказом МОНУ від 08.12.2008 N 1119, передбачено основні положення кадрового забезпечення методкабінету (центру).
Роман Чи належить викладацька робота до педагогічної при визначенні педагогічного стажу роботи?
Профспілка: При визначенні педагогічного стажу має значення, на якій посаді та у якій установі, закладі працює працівник.
Тетяна

Доброго дня! Я працюю вчителем з 1994 року. У 2006 році захворіла на цукровий діабет. У цьому році у квітні захворіла на туберкульоз бронх. Виплата лікарняного здійснювалася за такими критеріями - 23 години навантаження, надбавка за стаж, надбавка за перевірку зошитів, за класне керівництво, надбавка за завідуванням кабінету. У вересні цього року зроблена нова тарифікація. Мені залишили 19 годин і надбавку за стаж. Хоча попереднє навантаження мало 23 години. Як я розумію, виплата лікарняного мені йде від соцстраху. Це півріччя до січня я ще знаходитимусь на лікуванні, а виплата буде набагато меншою. Допоможіть мені. У конкурсі кабінетів я приймала участь сама, оформила його за власний кошт, і тепер за нього отримуватиме кошти зовсім чужа людина. Чи маю я якісь права? Чи можу я вимагати збереження всіх мені надбавок? Дякую

Профспілка: Для визначення середньоденної заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) нам треба визначити (п.14 Порядку № 1266): 1. Середню заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) за розрахунковий період. 2. Кількість відпрацьованих застрахованою особою робочих днів у розрахунковому періоді. 3. Частку першого (середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення)) і другого (кількості днів) показника. Згідно з пунктами 3, 4, 5, 6 Порядку №1266, розрахунковим періодом, за який розраховується середня заробітна плата (дохід, грошове забезпечення), є:- останні 6 календарних місяців роботи перед настанням страхового випадку, протягом яких застрахована особа працювала і за неї сплачувалися страхові внески, якщо застрахована особа пропрацювала понад 6 місяців; - фактично відпрацьовані календарні місяці перед настанням страхового випадку, протягом яких застрахована особа працювала і за неї сплачувалися страхові внески, якщо застрахована особа пропрацювала менше 6 місяців; - фактично відпрацьований час перед настанням страхового випадку, протягом якого застрахована особа працювала і за неї сплачувалися страхові внески, якщо застрахована особа пропрацювала менше одного місяця. Згідно п. 7 Порядку № 1266 середня заробітна плата (грошове забезпечення) застрахованої особи обчислюється виходячи з нарахованої заробітної плати за видами виплат, що включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати (у тому числі в натуральній формі), які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України "Про оплату праці" (грошового забезпечення, розмір якого визначається згідно з нормативно-правовими актами, що регулюють порядок та умови його виплати), та підлягають обкладанню податком з доходів фізичних осіб, не враховуючи передбачені законодавством пільги щодо сплати зазначеного податку чи суми, на які цей дохід зменшується, з яких сплачувалися страхові внески до фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування.2. При виході на роботу Вам виплачуватиметься надбавка за вислугу років та доплата за перевірку зошитів. Якщо директор покладе на Вас обов'язки з завідування кабінетом та класне керівництво, Вам виплачуватиметься доплата за виконання цих видів робіт. Встановлення класного керінвицтва та покладення на працівника обов'язків з завідування кабінетом здійснюється директором за погодженням з профспілковим комітетом.
Наталія

Добрий вечір.Працюю у школі- зубним лікарем 0.5 ставки,та 0.3ставки санітарки.Чи повинні мені доплачувати за роботу з дезинфікуючими засобами і у якому розмірі.Що для цього потрібно?Яка тривалість роботи зубного лікаря при 40-годинному робочому тижні?

Профспілка: 1. Доплати за несприятливі умови праці встановлюються за результатами атестації робочих місць або оцінки умов праці особам, безпосередньо зайнятим на цих роботах, і нараховуються за час фактичної зайнятості працівників на таких робочих місцях або в таких умовах праці, яка здійснюється відповідно до діючого законодавства про охорону праці.Переліком робіт з важкими і шкідливими умовами праці, при виконанні яких здійснюється підвищена оплата (Додаток № 2 до Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2007-2009 роки) передбачено роботи з хлорування води, з виготовленням дезинфікуючих розчинів, а також з їх використанням.При наступній раціоналізації робочих місць і поліпшенні умов праці доплати зменшуються або відміняються повністю.На роботах з важкими і шкідливими умовами праці доплати встановлюються до 12 відсотків посадового окладу /ставки/, а на роботах з особливо важкими і особливо шкідливими умовами праці - до 24 відсотків посадового окладу /ставки/.Атестація робочих місць або оцінка умов праці в установах і організаціях здійснюється атестаційною комісією, яка створюється наказом керівника за погодженням з профспілковим комітетом з числа найбільш кваліфікованих працівників, представників профспілкового комітету, служби охорони праці установи і організації.Атестаційну комісію очолює керівник або його заступник. Для роботи членами атестаційної комісії можуть залучатись спеціалісти інших служб і організацій.На підставі висновків атестаційної комісії керівник установи, організації за погодженням з профспілковим комітетом затверджує перелік конкретних робіт, на яких встановлюється доплата за несприятливі умови праці і розміри доплат за видами робіт.Конкретні розміри доплат та тривалість їх виплати встановлюються наказом по установі, організації.2. Години початку та закінчення робочого часу працівників визначаються правилами внутрішнього трудового розпорядку установи, закладу, де вони працють.
Ігор

Добрий день. .У нашому містечку при музичній школі був заснований художній відділ органами місцевого самоврядування. З причин обмеженої видачі годин відносно типового навчального плану і надання приоритету музичним напрямам, на сесії районної ради було принято рішення про відокремлення і перехід у форму самостійної художньої „Студії”,як спеціалізованого мистецького навчального закладу з реєстрацією, печаткою і затвердженим статутом, в якому вказано,що студія підзвітна районній раді, а діяльність координує відділ культури і туризму. На даний час „Студія” має 3 групи і і не може розпочати навчальний процес-мотивація інших органів влади,що такий заклад не може існувати у формі студії і не може належати до відділу культури і мистецтв, а тільки до відділу освіти. Дайте будь-ласка розяснення, чи може початковий спеціалізований мистецький заклад, який відноситься до позашкільної освіти (перелік типів від 6.05.2001р.№433),(положення 10.09.2001р.за №803/5994) і заснований на комунальній формі власності, існувати і належати до відділу культури і туризму ? Дякую.

Профспілка: П. 8.1. Положення початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання), затверджене наказом Міністерства культури і мистецтв України від 10.09.2001р.за №803/5994, передбачено, що державний контроль за діяльністю закладу здійснюють Міністерство освіти і науки України, Міністерство культури і туризму України, органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, у сфері управління яких перебуває цей заклад.Таким, чином початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання) може підпорядковуватися як управлінню освіти, так і управлінню культури і туризму України.Навчально-виховний процес у закладі здійснюється за типовими навчальними планами та програмами, затвердженими Міністерством культури і туризму України. Закладу надається право на основі типових навчальних планів і програм розробляти навчальні плани і програми з урахуванням регіональних особливостей та специфіки роботи закладу за умови затвердження їх відповідними місцевими органами управління в галузі культури.
Тетяна Скажіть,будь ласка, які умови прийняття на посаду зав.логопедичним кабінетом? Які його обовязки? Чи призначається логопед завідуючим логопедичним пунктом відділу освіти?Яка різниця між логопедом та вчителем-логопедом?
Профспілка: Відповідно до квалфікаційних вимог, встановлених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. (Випуск 1 Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності) завідувач логопедичним пунктом:1. Обстежує закріплених за логопедичним пунктом учнів шкіл, вихованців дошкільних закладів, які мають вади усної та писемної мови, а також проводить роботу з їх виявлення.2. Планує і здійснює навчально-корекційну роботу з урахуванням характеру мовних порушень, вікових, індивідуальних особливостей дітей, забезпечує умови для засвоєння ними освітніх програм.3. Використовує ефективні форми і засоби активізації розвитку мови, фонематичного сприймання, запобігання дисграфії, проводить логопедичні заняття щодо усунення заїкуватості. 4. Підтримує тісний зв'язок із педагогічними працівниками: вчителями, вихователями, психологами, а також з батьками дітей, які відвідують логопедичний пункт, надає їм консультативну допомогу. 5. Дбає про поповнення матеріально-технічної бази логопедичного кабінету, несе матеріальну відповідальність, добирає і виготовляє дидактичний матеріал щодо розвитку зв'язного мовлення. 6. Стверджує настановами та особистим прикладом повагу до принципів загальнолюдської моралі, батьків, жінки, культурно-національних, духовних цінностейУкраїни, країни походження, дбайливе ставлення до навколишньогосередовища. 7. Готує вихованців до життя в дусі взаєморозуміння, миру. злагоди між усіма народами. 8. Додержується педагогічної етики, поважає гідність дитини, учня, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає шкідливим звичкам,пропагує здоровий спосіб життя. 9. Постійно вдосконалює свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.10. Ефективно застосовує професійні знання в практичній педагогічній діяльності. 11. Стверджує ціннісні орієнтації, спрямовані на всебічний культурний, духовний розвиток людини як особистості, застосовуючитворчу педагогічну діяльність. Володіє культурою спілкування, його формами, способами та засобами. Повинен знати: Закон України "Про освіту" ( 1060-12 ); Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів" ( 875-12 ); Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів ( 995_306 ); міжнародні документи про права дитини; нормативні документи з питань навчання і виховання дітей, які мають вади у фізичному або розумовому розвитку; знання в обсязі вищої спеціальної освіти зі спеціальності "Дефектологія та логопедія" або "Логопедія"; цілі, принципи, зміст навчання, виховання мовної корекції дітей, методики усунення мовних порушень; анатомо-фізіологічні та клінічні основи дефектології; програмно-методичні документи, матеріали для роботи з дітьми, які мають вади в мовленні; індивідуальні особливості учнів; нормативні вимоги до оснащення логопедичних кабінетів; сучасні досягнення психолого-педагогічної, дефектологічної, логопедичної науки та практики; державну мову. Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Стаж педагогічної роботи з дітьми, які мають вади у мовленні, - не менше 8 років.За навності у логопеда повної вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), стажу педагогічної роботи з дітьми, які мають вади у мовленні, - не менше 8 років, вчитель-логопед може бути призначеним завідувачем логопедичним пунктом.Відповідно до Положення про логопедичні пункти системи освіти до штатних розписів логопедичних пунктів вводяться посади вчителів-логопедів.
Вадим Чи має право особа займати посаду завгоспа в якого немає навіть середньої освіти?
Профспілка: Кваліфікаційні вимоги до посади завідуючого господарством ЗНЗ встановлюються посадовими інструкціями цього закладу. Відповідно до квалфікаційних вимог, встановлених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. (Випуск 1 Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності) Завідувач господарством повинен мати базову або неповну вищу освіту відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст). Стаж роботи з господарського обслуговування — не менше 1 року.

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

18.червня

Ювіляри 06.2020

ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ:

ЗАКОНОПРОЕКТ №2681 ДОЦІЛЬНО ПОВЕРНУТИ НА ДООПРАЦЮВАННЯ - ВИСНОВОК ГНЕУ ВРУ Відповідь Мінсоцполітики щодо оздоровлення дітей під час пандемії COVID-19 ШАНОВНІ СПІЛЧАНИ! ТРИВАЄ ЗБІР ПІДПИСІВ ПРОТИ ЗАКОНОПРОЕКТУ №2681! Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину ПЕРЕВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІВ НА СТРОКОВІ ТРУДОВІ ДОГОВОРИ - РОЗ'ЯСНЮЄ МОНУ ДО КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ ПОДАНО ПОЗОВ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ЗА ВІКОВОЮ ОЗНАКОЮ КМУ РЕКОМЕНДУЄ НЕ ЗВІЛЬНЯТИ ПРАЦІВНИКІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ЗАКОН ПРО ЗАПОБІГАННЯ COVID-19: ВІДПУСТКА ПРАЦІВНИКАМ МОЖЕ НАДАВАТИСЯ ЗА ЇХ ЗГОДОЮ

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК:

Про зміни в Порядку ведення касових операці