Авторизация| Регистрация
Уряд має час до 01.11.17р. виправити ситуацію

Основна робота методиста – допомогти вчителю розкрити свої таланти

Основна робота методиста – допомогти вчителю розкрити свої талантиЯкість та результати навчально-виховного процесу школи залежать передусім від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Підвищенню фахової підготовки педагогічних працівників у школах сприяє спеціальна методична робота, яка дає змогу молодим учителям оволодівати педагогічною майстерністю, ознайомлюватися з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчати і впроваджувати передовий педагогічний досвід, вдосконалювати навички самоосвітньої роботи. Вона забезпечує надання вчителю кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.

Як повинен працювати методист? Які його основні обов’язки? На ці та інші питання відповідає Алла Карпусь, заслужений вчитель України, вчитель-методист, учитель історії Ліцею міжнародних відносин № 51

Сьогодні в освітній галузі особливу увагу приділяють значенню методичної роботи для підвищення рівня професійної підготовки вчителя. Алло Василівно, що розуміють під методичною роботою вчителя?

Методична робота – це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школах, спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег.

У чому полягає основна робота методиста?

Основна робота методиста – це допомогти вчителю розкрити свої таланти, надати йому кваліфікаційну допомогу як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності у підвищенні результативності його педагогічної праці.

З метою підвищення професійної кваліфікації та методичної майстерності педагог проходить атестацію, під час якої він розказує про свою лабораторію, показує як проводить уроки, ділиться своїм напрацьованим досвідом з іншими вчителями. І якраз методкабінет має допомогти вчителю, підтримати його, не відбити у нього бажання працювати в школі. Атестація має бути святом для вчителя, а не покаранням. Треба підтримувати людину, якщо ви бачите, що вона дійсно старається і хоче працювати з дітьми. Я «відкрила» дуже багатьох талановитих вчителів.

Як саме Ви «відкрили» талановитих педагогів?

Завдяки проведенню конкурсу «Учитель року», де кожен педагог мав можливість показати не лише свої інтелектуальні, професійні і творчі здібності, але й особисті якості. Щоб заохотити та підбадьорити вчителів, кожен учасник отримував подарунок, який і справді був для них корисним. Це були методична література, твори Тараса Шевченка, Лесі Українки, підписка на методичні видання, телевізори тощо.

Продовження інтерв'ю з Аллою Карпусь читайте у наступному номері ІВ «Єдність» (№ 3 (180)

Спілкувалася Катерина Покляцька

По темі:



Інформація
Користувачі в групі Відвідувачі, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ:

Щодо атестації педагогічних працівників ДНЗ, які працюють не за фахом Про зміну умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці Встановлення випробування працівникові Про здійснення відеозйомки та аудіозаписів у навчальному закладі Щодо проходження працівниками профілактичних медичних оглядів в приватних закладах охорони здоров’я Виплата пенсії особам, яким призначено пенсію відповідно до Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність” в період роботи Правові аспекти звільнення працівника за вчинення аморального вчинку Особливості застосування до працівників дисциплінарних стягнень