Авторизация| Регистрация

Основна робота методиста – допомогти вчителю розкрити свої таланти

Основна робота методиста – допомогти вчителю розкрити свої талантиЯкість та результати навчально-виховного процесу школи залежать передусім від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Підвищенню фахової підготовки педагогічних працівників у школах сприяє спеціальна методична робота, яка дає змогу молодим учителям оволодівати педагогічною майстерністю, ознайомлюватися з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчати і впроваджувати передовий педагогічний досвід, вдосконалювати навички самоосвітньої роботи. Вона забезпечує надання вчителю кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.

Як повинен працювати методист? Які його основні обов’язки? На ці та інші питання відповідає Алла Карпусь, заслужений вчитель України, вчитель-методист, учитель історії Ліцею міжнародних відносин № 51

Сьогодні в освітній галузі особливу увагу приділяють значенню методичної роботи для підвищення рівня професійної підготовки вчителя. Алло Василівно, що розуміють під методичною роботою вчителя?

Методична робота – це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школах, спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег.

У чому полягає основна робота методиста?

Основна робота методиста – це допомогти вчителю розкрити свої таланти, надати йому кваліфікаційну допомогу як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності у підвищенні результативності його педагогічної праці.

З метою підвищення професійної кваліфікації та методичної майстерності педагог проходить атестацію, під час якої він розказує про свою лабораторію, показує як проводить уроки, ділиться своїм напрацьованим досвідом з іншими вчителями. І якраз методкабінет має допомогти вчителю, підтримати його, не відбити у нього бажання працювати в школі. Атестація має бути святом для вчителя, а не покаранням. Треба підтримувати людину, якщо ви бачите, що вона дійсно старається і хоче працювати з дітьми. Я «відкрила» дуже багатьох талановитих вчителів.

Як саме Ви «відкрили» талановитих педагогів?

Завдяки проведенню конкурсу «Учитель року», де кожен педагог мав можливість показати не лише свої інтелектуальні, професійні і творчі здібності, але й особисті якості. Щоб заохотити та підбадьорити вчителів, кожен учасник отримував подарунок, який і справді був для них корисним. Це були методична література, твори Тараса Шевченка, Лесі Українки, підписка на методичні видання, телевізори тощо.

Продовження інтерв'ю з Аллою Карпусь читайте у наступному номері ІВ «Єдність» (№ 3 (180)

Спілкувалася Катерина Покляцька

По темі:



Інформація
Користувачі в групі Відвідувачі, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
2017 рік оголошено роком первинної профспілкової організації.

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ІНІЦІАТИВИ ТА ПРОГРАМИ:

Програми доступного житла У жовтні в Україні стартує конкурс «Учитель року – 2014» З профспілкою дешевше! 2013 - «З профспілкою дешевше» Перспективи та можливі ризики програми «Доступне житло»