Авторизация| Регистрация

Всебічне висвітлення профспілкової діяльності в ліцеї №157

Всебічне висвітлення профспілкової діяльності в ліцеї №157Чимало учнів шкіл не мають уявлення про те, що таке профспілкова організація та з якою метою студенти активно стають її членами.

19 квітня 2012 року Сергій Берендєєв, вчитель історії та правознавства, провів профспілковий урок для учнів 11-Б класу ліцею №157 Оболонського району. Головна мета уроку полягала у тому, щоб учні, прослухавши інформацію про роль профспілкової організації, змогли самі дати оцінку її діяльності.

На уроці були присутні гості: заступник Голови Федерації Профспілок України Г.В. Осовий, голова Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України О.М. Яцунь, голова районної у м. Києві організації Профспілки працівників освіти і науки України І.І. Штукатурова, директор ліцею №157 В.І. Костенко та голова первинки цього ліцею В.Ф. Дзісь.

Епіграфом до уроку стало вступне слово гостей. Заступник Голови ФПУ Г.В. Осовий зауважив, що людина, яка вступає до профспілкової організації, з одного боку отримує можливість бути захищеним, а з іншого – бере на себе певні обов’язки. Це, насамперед, дотримуватися статуту Профспілки і бути активним та дієвим захисником прав освітян. Адже знаючи, що собою представляє Профспілка, як захисник, опонент і партнер, людина буде впевнено себе почувати в будь-якій життєвій ситуації.

О.М. Яцунь акцентував увагу на тому, що з юнацького віку учні повинні знати свої права і мати життєву принципову позицію. Він виокремив три ключових слова, які відіграють важливу роль у подальшому становленні молоді: єдність, позиція, відповідальність.

Урок базувався на всебічному ознайомленні з роботою Київської міської організації Профспілки: вчитель поділив учнів на 5 груп з однаковою кількістю осіб. Кожній групі була відведена своя роль: перша – представляла комісію захисту, друга – комісію інформації, третя – турботи, четверта – довіри, і відповідно остання – комісія ревізії, найвідповідальніша, місія якої полягала в тому, щоб слідкувати за діями кожної комісії та наприкінці уроку внести свої пропозиції щодо поліпшення діяльності організації. Для гостей було відведено роль експертів. Перед кожною групою стояло завдання запропонувати своє визначення профспілки, а також підібрати три слова, якими вони могли охарактеризувати її діяльність. На думку учнів, ключовими словами стали: допомога, підтримка, турбота, можливості, взаємоповага та активність.

Під час уроку учні мали змогу поставити гостям-експертам запитання, які найбільше їх хвилюють, а саме: які права й обов’язки мають спілчани; чи може стати неповнолітня особа членом Профспілки, якщо вона працює, та наскільки планує розширити свою діяльність КМОППОіНУ в соціальних мережах. Школярі отримали ґрунтовні відповіді на поставлені запитання, а також одноголосно позитивно оцінили діяльність профспілки.

Для багатьох учнів цей урок став досить повчальним, і деякі школярі замислилися над тим, щоб в майбутньому стати активними і дієвими спілчанами. Чимало з них відзначило, що їх не лякають членські внески, оскільки впевнені, що ці кошти йдуть на користь суспільству.

 

Прес-служба КМОППОіНУ

 

По темі:



Інформація
Користувачі в групі Відвідувачі, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

ДИТЯЧИЙ ВІДПОЧИНОК 2018

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ:

Щодо доплати за перевірку зошитів в підготовчому класі та підвищення посадових окладів Про здійснення відеозйомки та аудіозаписів у навчальному закладі Особливості застосування до працівників дисциплінарних стягнень Щодо атестації педагогічних працівників ДНЗ, які працюють не за фахом Про зміну умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці Встановлення випробування працівникові Щодо проходження працівниками профілактичних медичних оглядів в приватних закладах охорони здоров’я Виплата пенсії особам, яким призначено пенсію відповідно до Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність” в період роботи

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК:

Про зміни в Порядку ведення касових операці