Авторизация| Регистрация

Нагороджено переможців конкурсу «Педагогічні сходинки»

Нагороджено переможців конкурсу «Педагогічні сходинки»25 грудня 2013 року голова Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України Олександр Яцунь нагородив дипломами та грошовими винагородами переможців III щорічного конкурсу творчих робіт «Педагогічні сходинки».

До участі були запрошені молоді учителі, вихователі, викладачі, а також студенти та аспіранти педагогічних вишів Києва, які вправно володіють мистецтвом слова.

Цього року тема творів: «Сучасний учитель. Який він?».

Основна мета конкурсу полягала у розкритті творчого потенціалу молодих учителів; сприянні розвитку молодіжних освітянських ініціатив, формуванні системи цінностей у вчителів-початківців та підвищенні престижу педагогічної праці.

Лауреати підготували різноманітні матеріали, серед яких есе, художні нариси, поезія, публіцистичні статті та ін.

Гран-прі конкурсу здобула Анна Ляшенко, вчитель початкових класів СНВК «Деснянка» Деснянського району. Перше місце педагогічного п’єдесталу розділили Вікторія Сиротенко та Ірина Сиротенко (вчителі гімназії «Консул» Печерського району). Друге місце посіла Наталія Супрун, вчитель англійської мови ліцею № 51 міжнародних відносин Печерського району. Третє місце здобула Лілія Цима, вчитель інформатики Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер».

Дипломами Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України та грошовою винагородою також нагороджено лауреатів конкурсу:

- Вікторію Лісовську, студентку ІІ курсу педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

- Ксенію Мазурову, вихователя групи подовженого дня Києво-Печерського ліцею № 171 "Лідер" Печерського району;

- Аллу Данилову, вчителя інформатики Києво-Печерського ліцею № 171 "Лідер" Печерського району;

- Катерину Комлєву, вчителя української мови та літератури Києво-Печерського ліцею № 171 "Лідер" Печерського району;

- Наталію Лугіну, вихователя НВК "Ромашка" Голосіївського району;

- Анастасію Вострецову, вихователя групи подовженого дня гімназії № 117 імені Лесі Українки Печерського району;

- Віталія Клєщіна, вчителя образотворчого мистецтва спеціалізованої школи № 40 з поглибленим вивченням німецької мови Святошинського району;

- Тетяну Ричок, вчителя української мови та літератури СЗШ № 8 Оболонського району;

- Світлану Чернуху, вихователя групи подовженого дня СЗШ № 134 імені Юрія Гагаріна Печерського району;

- Катерину Яблонську, вчителя англійської мови СЗШ № 134 імені Юрія Гагаріна Печерського району.

Кожна робота вирізнялася оригінальним підбором слів-образів та вмінням вдалого поєднання художніх деталей, лексики і цитат, але у них простежувалася спільна думка – прагнучи стати вчителем, необхідно чітко усвідомлювати, які вимоги перед ним постануть, і не лише набувати професійних знань, а й виховувати власний характер, інтелектуально й емоційно розвиватися.

Прес-служба КМОППОіНУ

По темі:



Інформація
Користувачі в групі Відвідувачі, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ:

Особливості застосування до працівників дисциплінарних стягнень Щодо атестації педагогічних працівників ДНЗ, які працюють не за фахом Про зміну умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці Встановлення випробування працівникові Про здійснення відеозйомки та аудіозаписів у навчальному закладі Щодо проходження працівниками профілактичних медичних оглядів в приватних закладах охорони здоров’я Виплата пенсії особам, яким призначено пенсію відповідно до Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність” в період роботи Правові аспекти звільнення працівника за вчинення аморального вчинку