Авторизація|

Фінансово-економічний стан міста Києва

14 листопада 2014,Публікації » Новини

Фінансово-економічний стан міста Києва Пропонуємо ознайомитися з інформацією, яку надала Київська міськпрофрада щодо фінансово-економічного стану міста Києва.

 

 Членським організаціям Київської міськпрофради

 

Згідно Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ» доходи бюджету міста Києва формуються за рахунок доходів, передбачених статтями  Бюджетного  кодексу  України та  трансфертів  з  Державного  бюджету  України  на виконання столичних функцій.

Відповідно до Конституції України держава фінансує здійснення делегованих повноважень в повному обсязі за рахунок коштів Державного бюджету України.

За останні роки Міністерство фінансів України формує видатки на галузі соціально-культурної сфери виходячи з можливостей  Державного бюджету України, а не із реальної потреби в забезпеченні видатками освіти, охорони здоров’я, соціального захисту та інших. Дефіцит коштів на виконання делегованих повноважень по місту Києву протягом останніх років має тенденцію до зростання: 2011 рік – 1,9 млрд. грн, 2012 рік – 2,2 млрд. грн, 2013 рік – 2,8 млрд. грн, 2014 рік – 3,2 млрд. грн.(з врахуванням кредиторської заборгованості 2013 року)

Цей системний дефіцит призводить до прийняття непопулярних рішень, а саме: відволікання грошей від житлово-комунального сектора, щоб не допустити зменшення соціальних стандартів.

Обсяг доведених показників бюджету міста Києва на делеговані повноваження дозволяє забезпечити лише видатки на заробітну плату бюджетних працівників, а по деяких галузях навіть не перекриває їх потребу, зокрема по освіті на 280 млн грн.

При доведеному уточненому показнику Міністерства фінансів України на 2014 рік по галузях соціально-культурної сфери дефіцит суми видатків на заробітну плату складає 65,1млн.грн. Крім того, не враховані видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, організацію харчування в бюджетних установах, придбання медикаментів та інші поточні видатки.

У 2014 році бюджету міста Києва виділено субвенцію з державного бюджету міському бюджету міста Києва на виконання функцій столиці в сумі 1 800,0 млн. грн, в тому числі на заробітну плату працівникам соціально-культурної сфери передбачено 421,2 млн. грн, якої недостатньо для забезпечення виплати заробітної плати.

Додатково на виплату заробітної плати в повному обсязі працівникам бюджетної сфери міста необхідно  виділення коштів з Державного бюджету  в сумі 700,4 млн грн.

У 2014 році за рахунок відрахування 50% відсотків податку на доходи фізичних осіб до Державного бюджету України вилучено до державного бюджету - 9,1 млрд. грн., які могли бути спрямовані на реалізацію важливих соціальних напрямків та виконання делегованих повноважень.

За результатами аналізу очікуваного виконання загального фонду бюджету міста до кінця 2014 року, навіть з урахуванням видатків, які місто Київ планує отримати на виконання функцій столиці в обсязі 1,8 млрд. грн.  не профінансованою в повному обсязі залишиться дострокова заробітна плата бюджетних установ за грудень місяць п.р.

Окрім цього, катастрофічно зростає заборгованість з виплати заробітної плати по столичному регіону.

Так , з початку року борг із заробітної  плати по підприємствам  м. Києва зріс на 34,5 млн. грн., або 49% та згідно статистичних даних на 01.10.14 складає - 104,9 млн. грн.

Суттєво збільшився рівень безробітних осіб та станом на 01.11.14р. складає 15738 осіб . Треба відмітити, що  обсяг ринку праці значно зменшується з грудня 2013 року.

За звітами підприємств до Київського міського центру зайнятості планується скорочення 24,5 тис. робочих місць на підприємствах столиці, незалежно від їх  форми власності.

З початку року соціально-економічний розвиток київського регіону характеризувався негативними тенденціями у промисловому виробництві та будівництві, уповільненням позивних тенденцій у фінансовій сфері, нарощенням  боргів з виплати заробітної плати та за житлово-комунальні послуги і енергоносії.

Управління соціально-економічних відносин 

По темі:



Інформація
Користувачі в групі Відвідувачі, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

ДИТЯЧИЙ ВІДПОЧИНОК 2019

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ:

Коментар до рішення Конституційного Суду України щодо віку для виходу на пенсію за вислугу років Щодо доплати за перевірку зошитів в підготовчому класі та підвищення посадових окладів Про здійснення відеозйомки та аудіозаписів у навчальному закладі Особливості застосування до працівників дисциплінарних стягнень Щодо атестації педагогічних працівників ДНЗ, які працюють не за фахом Про зміну умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці Встановлення випробування працівникові Щодо проходження працівниками профілактичних медичних оглядів в приватних закладах охорони здоров’я

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК:

Про зміни в Порядку ведення касових операці