Авторизация| Регистрация

Щодо встановлення педагогічним працівникам, які працюють в інклюзивних класах (групах), підвищених розмірів посадових окладів

30 січня 2018,Публікації » Новини

Щодо встановлення педагогічним працівникам, які працюють в інклюзивних класах (групах), підвищених розмірів посадових окладів

Відповідно до підпункту "в" пункту 28 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом МОН від 15.04.93 р. N 102, передбачено підвищення посадового окладу на 20 % для педагогічних працівників, які працюють у загальноосвітніх навчальних закладах з класами або групами дітей з порушеннями фізичного або інтелектуального розвитку

Згідно з п. 6.3.23 Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2016 -2020 роки сторони Угоди рекомендують керівникам закладів та установ освіти і науки встановлювати педагогічним та іншим працівникам, які працюють в інклюзивних класах (групах) та з ВІЛ-інфікованими дітьми, підвищені розміри посадових окладів (ставок заробітної плати)відповідно до пунктів 28, 29 та 31 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102, а також надбавку за складність у роботі в розмірі до 50 відсотків посадових окладів (ставок заробітної плати) відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298.

Водночас, у листі Міністерства освіти і науки України від 08.09.2017 р. № 2.1-2131 «Щодо оплати праці педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах» вказується про те, що «... відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 р. № 872, для забезпечення ефективності навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням може навчатись не більше трьох учнів з особливими освітніми потребами, що не становить групи або класу.

Також відповідно до Порядку в такому класі працює асистент вчителя, який забезпечує реалізацію індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Враховуючи наведене, педагогічним працівникам, які працюють в інклюзивних класах, не передбачено збільшення посадового окладу».

Таким чином, лист Міністерства освіти і науки України від 08.09.2017 р. № 2.1-2131 не відповідає п. 6.3.23 Галузевої угоди.

Зважаючи на складність та напруженість роботи учителя в інклюзивному класі, наявність п. 6.3.23 Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2016 -2020 роки, згідно з яким сторони Угоди рекомендують керівникам закладів та установ освіти і науки встановлювати педагогічним та іншим працівникам, які працюють в інклюзивних класах (групах) підвищені розміри посадових окладів, КМОППОіНУ звернулася до Міністерства освіти і науки України з проханням надати роз’яснення щодо можливості практичного застосування п. 6.3.23 Галузевої угоди, а саме права встановлювати педагогічним та іншим працівникам, які працюють в інклюзивних класах (групах), підвищені розміри посадових окладів.

Лист КМОППОіНУ до Міністра освіти

По темі:



Інформація
Користувачі в групі Відвідувачі, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ:

Щодо доплати за перевірку зошитів в підготовчому класі та підвищення посадових окладів Про здійснення відеозйомки та аудіозаписів у навчальному закладі Особливості застосування до працівників дисциплінарних стягнень Щодо атестації педагогічних працівників ДНЗ, які працюють не за фахом Про зміну умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці Встановлення випробування працівникові Щодо проходження працівниками профілактичних медичних оглядів в приватних закладах охорони здоров’я Виплата пенсії особам, яким призначено пенсію відповідно до Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність” в період роботи