Авторизація|

Педагогічна інтуїція

Педагогічна інтуїціяУчителю, який справді любить свою роботу, завжди цікаво дізнатись щось нове та практичне щодо різних методів навчання, контролю знань або налагодження дисципліни учнів.

Прийшовши працювати до школи, я прислухалася до порад своїх колег, багато читала, розмірковувала, як знайти підхід до кожної дитини, до кожного класу. Я швидко порозумілася з усіма учнями, окрім одного класу. Мені довелось зіткнутись не просто зі складними учнями, а зі складним класом у цілому. Окрім поганої дисципліни та повної апатії, рівень знань цих дітей коливався від високого - до взагалі відсутності не лише знань, а й здібностей до англійської мови. У даному випадку зовсім не підходила порада орієнтуватись на «середнього учня». Адже дуже швидко з'явилась інша проблема: здібним учням було нудно, а ті хто нічого не знали, все одно нічого не розуміли.

Я думаю, я не єдина, хто стикався з такою проблемою. І багатьох цікавитимуть мої наступні дії. Я вирішила спробувати диференційоване навчання: поділила клас на три групи і розсадила на окремі ряди. На уроці ми працювали по трьом окремим програмам та діти отримували завдання абсолютно різної складності. Оцінювання їхніх знань виявилось найскладнішим, адже я не могла ставити високі бали дітям з дуже низьким рівнем знань, хоча вони і дуже старались на протягом усього уроку. Найвища оцінка для «слабких» дітей була 6, для «середніх» - 9, а для «здібних» звичайно ж - 12 балів.

Звичайно ж, до таких уроків готуватись досить складно і треба виділяти багато часу, адже щоб встигати на уроці приділити увагу всім, я готувала додатковий роздатковий матеріал на три групи, але ви собі не уявляєте, яким неперевершеним був результат. Деяким дітям стало соромно сидіти на «слабкому» ряду, а деяким навіть на «середньому» - і вони почали дуже завзято боротись за місце в ряду для «здібних». Пройшло півтора року, і місця на ряду для «здібних» виявилось замало... Тепер в цьому класі лише дві групи. Хоча зараз їхнє бажання боротись за місце в ряду для «здібних» вже десь зникло, але мені вдалося зацікавити, навчити дітей і полегшити роботу для себе.

 

Я вважаю, що впровадження нових методів та прийомів у роботу з учнями не лише приносить користь дітям, а й дозволяє нам, учителям, урізноманітнювати свою роботу і не втрачати до неї цікавість.

Отже, шановні колеги, не бійтеся експериментувати та втілювати в життя власне бачення. Прислухайтеся до своєї педагогічної інтуїції! Успіхів вам у прищепленні любові учнів до дисципліни, яку викладаєте, та до навчання загалом!

 

В.М. Мотузкіна,

учитель англійської мови

СЗШ № 132

Голосіївського району

По темі:



Інформація
Користувачі в групі Відвідувачі, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

ДИТЯЧИЙ ВІДПОЧИНОК 2019

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ:

Коментар до рішення Конституційного Суду України щодо віку для виходу на пенсію за вислугу років Щодо доплати за перевірку зошитів в підготовчому класі та підвищення посадових окладів Про здійснення відеозйомки та аудіозаписів у навчальному закладі Особливості застосування до працівників дисциплінарних стягнень Щодо атестації педагогічних працівників ДНЗ, які працюють не за фахом Про зміну умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці Встановлення випробування працівникові Щодо проходження працівниками профілактичних медичних оглядів в приватних закладах охорони здоров’я

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК:

Про зміни в Порядку ведення касових операці