Авторизация| Регистрация

Профспілковий урок. Є перша п'ятирічка!

Профспілковий урок. Є перша п'ятирічка!Ось і промайнули п’ять років з того часу, як вперше для учнів дев’ятих класів дванадцяти столичних шкіл вперше було проведено профспілковий урок. Це був експериментальний крок Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України, який виявився вдалим. І наступного 2008 року коло шкіл, де відбулися профспілкові уроки, розширилось до 360, а з весни 2009 вже кожна школа м. Києва долучилася до проведення подібних уроків для учнів 9-11 класів.

За ці роки учні познайомилися з історією розвитку профспілкового руху в Україні, дізналися про свої трудові права та правовий механізм їх захисту, зрозуміли, що без гідної праці не може бути гідного життя, згадали, про те, що Першотравень – це не лише свято, а й день єднання людей праці у боротьбі за свої права.

Φιλο ςοφια: 1000-річчя Софії Київської

Φιλο ςοφια: 1000-річчя Софії КиївськоїПовік віків учитель – це провідник людини до глибин пізнання у пошуку істинного шляху. Він покликаний дарувати своїм учням найдорогоціннійший скарб – знання, прищеплюючи любов до прекрасного, доброго, світлого. Адже тільки той розум, що проноситься крізь серце і підкріплюється досвідром, стає мудрістю.

Мудрість промовляє устами малечі. Вона прочитується в очах і діях наших наставників, дбайливо зберігається в предковічній народній творчості.

Одне з найдавніших філософських понять – ςοφια – у перекладі з грецької означає мудрість, майстерність і знання. І як знаменно, що саме в Києві, в освітньому та культурному центрі України, вже 1000 років заворожує своєю божественною красою та величчю втілення людської мудрості, «цариця неба і землі» – Софія Київська.

Храм Святої Софії є уособленням надзвичайного розуму, сили та слави нашого народу, його духовності й просвіти. Зведена в XI сторіччі, святиня вистояла, витримала й перемогла всі буремні негоди минулого тисячоріччя і є незаперечним доказом і символом спадкоємності та зв'язку поколінь українців від пращурів до сучасників.

Товариство молодих педагогів м. Києва

Товариство молодих педагогів м. Києва Історія створення Товариство молодих педагогів міста Києва створено 22 грудня 2006 року при Київській міській організації Профспілки працівників освіти і науки України. Перша установча конференція Товариства молодих педагогів відбулася того ж року в Київському міському будинку вчителя.
Нині ТМП працює і розвивається за сприяння КМОППОіНУ. У результаті тривалої конструктивної співпраці було напрацьовано три основних напрями роботи – методично-наукова, культурно-масова та спортивна.
 
Кредо ТМП  – «Молоді та успішні – освіті столиці».

Освіта в інформаційному суспільстві: ризики і тенденції розвитку

Освіта в інформаційному суспільстві: ризики і тенденції розвиткуРеверс історії, пов'язаний з розвитком інформаційного суспільства, в якому вже живемо чи маємо жити на наш погляд має двоїстий характер.

З одного боку відбувається посилювана впливом реклами, стандартизація суспільного життя, що вимагає такого ж стандартного, штампованого навіть мікропроцесорного мислення.

Це означає, що людина вилучається з суспільного буття, перетворюється в біт інформації, або навіть гірше, стає людиною „віртуальною”, випадаючи з реального світу. Усі закляття, заклики і прагнення сучасної педагогіки зарадити проблемам, які виникають, залишаються на межі добрих побажань прилучення до високої духовності й культури.

2017 рік оголошено роком первинної профспілкової організації.

Застосування урядової постанови щодо 20% надбавки педагогічним працівникам

Застосування урядової постанови щодо 20% надбавки педагогічним працівникамЗ 1 вересня 2011 року запроваджено виплату 20-ти відсоткової надбавки усім педагогічним працівникам навчальних закладів та установ освіти.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2011 р. №373 "Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I – II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування" з 1 вересня 2011 року запроваджується виплата 20-ти відсоткової надбавки усім педагогічним працівникам навчальних закладів та установ освіти.

Прощавай, відпусточко!

Прощавай, відпусточко!Немає нічого приємнішого та кориснішого для здоров’я, ніж відпустка. Саме вона своєю кількістю днів справедливо компенсує вчителю надмірне емоційно-психологічне навантаження минулого навчального року. Але час спливає, як пісок крізь пальці, моря починають не вбирати, а віддавати сонячне тепло, – і таке довгоочікуване літо здається вже занадто швидкоплинною втіхою.

Проте, не сумуйте за відпусткою! Пропонуємо декілька порад спеціалістів, які допоможуть вам, любі вчителі, налаштуватися на робочий ритм без особливих емоційних витрат.

Висновки вчених остаточні: повернення з відпустки є справжнім стресом для організму людини.

Життя, що відійшло у небуття

Життя, що відійшло у небуттяСпогади освітян, евакуйованих із Прип’яті 25 років тому

 

Молодою родиною в 1980 році ми з чоловіком переїхали до м. Прип’ять Нова квартира була світлою і затишною, а прекрасні зелені парки міста, сонячні галявини поблизу річки швидко стали улюбленими місцями для прогулянок і відпочинку. Я працювала там вихователем у дитячому садочку, котрий знаходився біля нашого будинку. Саме в Прип’яті народилася наша друга дитина. А коли трапилася трагедія, усе увірвалося…

Обдарована юнь

Обдарована юньОбдарованість – це поняття загальної психології, вперше сформульоване ще в ХІХ столітті англійським вченим Френсісом Гальтоном. Під ним розуміють комплексний феномен, який свідчить про високий рівень задатків та здібностей людини. Вони можуть по-різному проявлятися. Зокрема, інтелектуальна обдарованість - це наявність особливо вираженого абстрактно-логічного мислення. Воно може виявляти себе в різний спосіб, у тому числі як часткова обдарованість у мовній, математичній, фігуративній, технічній сферах.

Поряд з цим розрізняють різні таланти, такі як музичний, художній, практично-інструментальний, спортивний чи соціальний. Інтелект людини реалізовується у взаємодії вродженого потенціалу і умов середовища, в якому росте дитина, сюди належать сім'я, коло друзів, дитсадок і школа. 

Найкраща в усьому або Заступниця столичних освітян

Найкраща в усьому або Заступниця столичних освітянЇЇ манери витончені. Інтелект вражає глибиною. Її мовлення змістовне і влучне, а зовнішність чарівна та бездоганна. Вона – взірець толерантності й еталон компетентності. Такою має бути жінка-лідер сучасності. Саме такою вона і є.

Лауреатом V Всеукраїнського конкурсу на кращого профспілкового лідера-жінку 2010 року в номінації «Краща жінка-лідер Кримської республіканської, обласної, Київської міської організації профспілки» стала Олена Олександрівна ГЕВЕДЗЕ, заступник голови Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України.

 

Олена Олександрівна, корінна киянка та відмінниця по життю, розпочала свій освітянський шлях зі вступу до Київського державного педагогічного інституту імені О.М. Горького, після закінчення якого переступила поріг СШ № 74.

Основоположниця української дошкільної педагогіки

Основоположниця української дошкільної педагогікиАфоризми Софії Русової

 

Кохаючи свою національну культуру, дитина поважатиме й друга і націю й цікавитиметься їхнім життям, навчиться шукати й знаходити у вселюдській культурі ті скарби художні, наукові й моральні, які можуть стати їй найріднішими, бо не нав’язані з боку, а органічно прищеплені до її душі

 

Долю свою я вирішила тоді, зреклась мистецтва, взялась за школу. Скільки разів пізніше я каялася в цьому рішенні, коли буденна педагогічна праця мене не задовольняла, скільки разів я залишала її, шукала задоволення в літературній роботі, але для цього мені не вистачало здібностей, а життя знову й знову в різних обставинах кликало мене до цієї самої «педагогіки»

2017 рік оголошено роком первинної профспілкової організації.

Адміністрація школи – команда педагогів і менеджерів

Адміністрація школи – команда педагогів і менеджерівСучасна загальноосвітня школа може бути успішною лише тоді, коли на чолі стане згуртована команда професіоналів, що володіє новими технологіями навчання, виховання та менеджменту освіти. Які ідеї будуть пріоритетними в цій команді, такою й буде вся діяльність школи. Це вже аксіома.

 

Інновації – основа розвитку школи, хоча, звичайно, директору простіше, коли є сталий план роботи, роками відпрацьовані програми, досвідчені вчителі, які не хочуть іти неперевіреним шляхом, прикриваючись залізною відмовкою: «А я за класику». Однак тоді втрачається місія школи, бо саме школа має жити за законами майбутнього, адже вона і формує засади цього майбутнього, реалізуючи нагальні запити суспільства.

Педагогічна інтуїція

Педагогічна інтуїціяУчителю, який справді любить свою роботу, завжди цікаво дізнатись щось нове та практичне щодо різних методів навчання, контролю знань або налагодження дисципліни учнів.

Прийшовши працювати до школи, я прислухалася до порад своїх колег, багато читала, розмірковувала, як знайти підхід до кожної дитини, до кожного класу. Я швидко порозумілася з усіма учнями, окрім одного класу. Мені довелось зіткнутись не просто зі складними учнями, а зі складним класом у цілому. Окрім поганої дисципліни та повної апатії, рівень знань цих дітей коливався від високого - до взагалі відсутності не лише знань, а й здібностей до англійської мови...

Здоров'я вчителя

Здоров'я вчителя Хотілося би підняти дуже важливе питання для вчителів — стан їхнього здоров'я. А воно в них сьогодні ой як далеке від норми (це видно з кількості лікарняних листів). Надіятися на те, що держава та медицина допоможуть його зберегти, нереально.
У книзі видатного лікаря і вченого М. Амосова «Роздуми про здоров'я» вказано деякі принципи психології здоров'я.
У виникненні хвороби в більшості винні не природа та суспільство, а лише сама людина.
Не надійтесь на медицину, бо вона не може зробити людину здоровою, а тим більше не потрапляйте в руки лікарів.
Щоби стати здоровим, украй необхідні власні зусилля (постійні та значні). Людина настільки досконала, що повернути здоров'я можна завжди! 

Гарячі телефонні лінії правового захисту освітян м. Києва

З метою правового захисту освітян в умовах нестабільної економічної ситуації та фінансової кризи Київська міська організація Профспілки працівників освіти і науки України відкриває телефонні лінії з питань порушення трудових прав.

2017 рік оголошено роком первинної профспілкової організації.

ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

ІНІЦІАТИВИ ТА ПРОГРАМИ:

Програми доступного житла У жовтні в Україні стартує конкурс «Учитель року – 2014» З профспілкою дешевше! 2013 - «З профспілкою дешевше» Перспективи та можливі ризики програми «Доступне житло»